نقد و بررسی انتشارات

انواع کتاب های انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز دارای چندین سری و انواع می باشد که کتابکو در این مقاله ، انواع این کتاب ها را برای شما معرفی میکند

سری ماجراهای من و درسام

 

کتاب‌های سری ماجراهای من و درسام به منظور شرکت موفق در آزمون های تشریحی یا امتحان نهایی تالیف شده‌اند. این کتاب‌ها دارای یک درسنامه جمع و جور هستند و به شکل میکرو طبقه بندی شده‌اند. در نهایت، تعدادی تمرین تشریحی بعد از هر موضوع مرتب شده‌اند.با این حال، به علت تعداد کم تست‌ها، برای آمادگی آزمون‌های تستی مناسب نیستند. اخیراً، کتاب‌های ماجرای جامع پنجم و چهارم از این ناشر چاپ شده‌اند و بلافاصله پس از چاپ، پرفروش شده‌اند.

ماجرا های من ودرسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی سبز

ماجرا های من ودرسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی سبز

سری نردبام

 

کتاب های سری نردبام در موضوعات پیشرفته انتشارات خیلی سبز، مجموعه‌ای از تست‌هایی هستند که شاید احتمال آمدن آن‌ها در کنکور کمتر باشد؛ اما برای رسیدن به موفقیت بالا در کنکور نیاز است که این کتاب‌ها به عنوان کتاب مکمل (کتاب تست دوم) در کنار کتاب دیگری مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع، به شرط تسلط بر یک کتاب معمولی، باید سراغ این کتاب‌ها رفت؛ مگر اینکه دانش‌آموزان خیلی قوی باشند و بتوانند از آن به عنوان منبع اصلی استفاده کنند. هر یک از این کتاب‌ها دارای درسنامه‌های خلاصه‌ای هستند و بعد از آن تست‌های طبقه‌بندی شده تالیفی و کنکور و بعضاً آزمون‌های آزمایشی قلم چی.

کتاب نردبام عربی جامع خیلی سبز

کتاب نردبام عربی جامع خیلی سبز

سری تیزهوشان

کتاب های سری تیزهوشان یکی از منابع مفید و معتبر برای دانش‌آموزان است.

این کتاب‌ها درسنامه های جامعی را در بر می‌گیرند که شامل توضیحات کامل و دقیق درباره مفاهیم و مباحث مختلف است.

همچنین تست های متنوعی نیز در این کتاب‌ها قرار دارند که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مفاهیم را بهتر درک کنند و میزان فهم خود را بسنجند.

استفاده از سوالات آزمون‌های داخلی و خارجی نشان از کیفیت و اعتبار این کتاب‌ها دارد و می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با مسائلی متنوع و پیچیده در زمینه‌های مختلف روبرو شوند و بهتر آماده شوند.

به طور کلی، این کتاب‌ها یکی از بهترین منابع آموزشی برای دانش‌آموزان هستند و می‌توانند در افزایش دانش و توانایی های ذهنی آن‌ها تاثیرگذار باشند.

سری شب امتحان

کتاب های سری شب امتحان به تقلید از انتشارات مختلفی نظیر گلواژه و بنی هاشمی ایجاد شده‌اند. این کتاب‌ها در واقع به صورت خلاصه و جمع بندی سوالات نهایی ارائه شده‌اند و گاهی اوقات شامل جزوه‌هایی هستند که مرور سریعی را امکان پذیر می‌کنند. با این حال، توصیه می‌شود قبل از استفاده از این کتاب‌ها، از منابع کامل‌تر و جامع‌تری مثل کتاب‌های درسی و منابع دیگر استفاده شود.

سری جمع بندی

 

کتاب های سری جمع بندی به دانش‌آموزان کمک می کنند تا در زمان کمتری مطالب را مرور کنند و با حل تست های قبلی کنکور، نحوه پرسش و پاسخ در این امتحان را بهتر فهمیده و آمادگی بهتری داشته باشند. البته این کتاب ها تنها یکی از منابعی هستند که دانش آموزان می توانند استفاده کنند و بهتر است با توجه به نیاز شخصی خود، از منابع مختلفی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

نتیجه گیری

سری کتاب های انتشارات خیلی سبز بسیار گسترده تر می باشد و امیدواریم که مهمترین سری کتاب های انتشارات خیلی سبز را به درستی به شما معرفی کرده باشیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *